You think you're finally over that boy, and you think you like someone else, you start reading quotes and realize it's still that same boy.


Hello mina kära. Som ni vet har jag jobbat för fullt, i fredags hade jag ju en mysmiddag här hemma, det var jag, Jimmie, Tessi och Michelle. Vart ungsstekta chevrebollar med bacon och honung till förrätt och till huvudrätt vart det kött med ungsbakad potatis och sallad. Sjukt gott var det. På lördagen var jag och min man bara hemma, chillade lite mellan vår och Tess lägenhet. Hookade med Tess oc Missy på en prommis med Ilex till hundgården. Fan vad de älskar varandra. Haha, helt kära. Nu ligger jag med datorn i knät och Jimmie halvsover brevid mig och Ilex ligger på honom. Gosigt. Mina två prinsar är så fina :) Senare på kvällen kom Michelle över hit och Tess ade mysmiddag hemma hos sig. Vi åt fisk med ris och sallad, plus dill och citron sås. Gott! På tal om mat ska jag ställa mig och steka lite kött nu och göra sallad. CIAO



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback