God morgon




Tänkte bara slänga iväg ett snabbinlägg, jag ska bädda ner mig i sängen fort igen. Har nämligen blivit väääääldigt förkyld, man känner sig så jävla sexig! Mmmm, kom och ta mig här och nu! Blä! HAr ont i halsen och det sticker i öronen och då vet jag att jag håller på att bli sjuk, så nu är det bara att ligga i sängen och knapra vitaminer och alvedon. Ska göra lite nudlar också, tycker det är så gott när man är sjuk. Te med hemmagjord honung som jag fick av mina sysslingar i Polen ska jag dricka också! Så bara så ni vet kommer ni nog få ganska mycket update för jag ska nog bara sitta hemma hela dagen idag. Kanske pallrar mig till solariet och bygger på brännan lite.
NU: Te dags!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback