Jag vill bara att hon ska inse!


Känns som om folk har tagit detta med Kissie jätte serriöst, jag gjorde fan bara ett argt inlägg på min blogg för jag tycker det är hemskt att man är så falsk som människa. Så vidrig stil, så fult och äckligt beteende. Jag hatar lögner, jag hatar folk som snor och folk som trycker ner andra för att må bättre. Där har vi förklaringen varför jag inte gillar Alexandra(kissie). För allt detta har hon gjort mot mig. Hon har svikit mig på alla dessa tre delar. Tycker bara det är så hemskt. En sak är ju riktigt tråkig att vissa av er hoppar på mig, vilket jag inte alls tycker är okey, jag gör inte detta för att bli"känd" som ni säger, för då blir jag en ö kändis. Nej tack. Jag trivs som den person jag är, jag trivs att vara Anja och att alla inte vet vem jag är. Jag trivs att jag har mina vänner och folk som just inte kritiserar mig bara jag gör något. Är glad att jag itne är känd, att jag itne behöver vara perfekt hela tiden. Är glad att jag kan ge folk en uppfatting av mig genom att träffa mig, inte via press, internet m.m. Aja, det jag tänkte säga i alla fall var att ni behöver inte ta detta så serriöst, alla Kissies fans behöver inte skriva hat mail och kommentarer och alla som tycker detta är hemskt, tack det tycker jag också men jag vill inte att någon är partisk. Jag skrev bara detta så folk egentligen inser hur falsk denna människa är och hur mycket hon sårat mig. Jag vill att hon inser det! Jag vill att hon märker att jag är sårad pga allt hon gjort mot mig. Jag är kanske inte den ända, men jag är den som vill få henne att inse det i alla fall!



print screenade detta från kommentarerna på Kissies blogg, den var ungefär 4 gånger så lång som denna bild. Tog aldrig slut... Tack men vi behöver inte göra en stor grej utav detta, bara hon själv inser att hon gör fel och kanske inte sårar andra och förlorar nya vänner på det.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
MaryCaroline

Är det någon som vill ha uppmärksamhet så är det Kissie/Alexandra. Att hoppa på dig är bara fel, varför skulle man skriva att någon snott en grej bara för att få uppmärksamhet? Verkar inte värt det. Folk tänker inte så långt.

2011-09-08 23:26:39
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Anna

Synd på en så snygg halsduk :-( Snälla berätta vart man kan köpa halsduken, vill ha en likadan! Tack på förhand för en toppenblogg :-) Kram/A

2011-09-09 06:24:36

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback