Skärtorsdag


Hello bloggen. Äntligen funkar blogg.se som vanligt, toppen! Sitter just nu och klämmer i mig en knäckemacka med kaviar och 2 hårdkokta ägg till det. Mumms, toppen frukost/lunch/mellis. Idag har jag sjukt mycket att fixa inför påsken, som ni vet kommer jag ju från Polen och är där av uppfostrad enligt den katolska tron på kyrkan, där av är påsken en sjukt stor högtid för oss. Så därför ska jag iväg till mamma och hjälpa henne med att laga massa påskmat m.m. Men nu ska jag äta min mat och dricka mitt te sedan röra mig mot bussen, PUSS



Kommentarer
Jakob

fin blogg, en fråga bara är ni gifta på riktigt?

2012-04-05 16:26:35
URL: http://jakoblinden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback