Tisdag - GTL


Morgon PW'n är avklarad, gick min lilla rutt vid Brommaflygplats, tar ungefär 45 minuter. Självklart gick jag på tom mage, ni blir det lite tortellini till lunch och sedan blir det en till PW till abrahamsberg. Där ska jag få älsklingens SL kort och åker sedan in till gymmet, kör lite rumpa och ben och drar en solning. Känner att jag måste ha en grund för lite bränna innan jag åker till Thailand så jag inte bränner mig där borta. Så 20 min idag och 20 min torsdag morgon innan flyget. Toppen! Bjuder på en bild från i somras, låg med några friends i Kristineberg i 2 h och resultatet vart... Bränd!

 



Kommentarer
Anonym

vilket gym kör du på ?

2012-04-24 14:25:41

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback