Vill inte släppa taget, kan inte sluta pussa..


Kommer vara så hårt för mig att åka imorgon, min första resa utan min man på 2 år. Kommer kännas sjukt, fine kommer bara vara borta i 5 dagar men ändå, det är inte så att vi kan ringa varandra när vi vill då klockan är 6 timmar fram i Bangkok och älsklingen har ju trots allt ett jobb att sköta här hemma också. Kommer sakna ihjäl mig. Längtar ändå efter sol, bad, massage, manikyr/pedikyr, ansiktsbehandlingar, god matt och shopping. Kvalitets tid med mamma. Frågan är ju om vi inte kommer ryka ihop på resan vilket är lätt hänt för mig och mamma men hoppas inte. Nu ska jag fortsätta pussa på min älskling, fortsätta hålla om honom och ta vara på de några få timmar vi har med varandra nu. Älskar dig bebis, kommer sakna dig massa, min loviiiie! ❤

BTW, förvänta er inte att min uppdatering kommer vara på topp i Thailand. Men jag ska försöka göra det bästa jag kan :) Min instagram kommer nog bli lite mer uppdaterad, justanja är mitt username för ovanlighetens skull. PUSS❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback