Har lite news att dela med mig!


Imorgon när jag kommit hem från jobb/ möten/ dag på stan med min man ska jag skriva ett långt inlägg. Ett inlägg där jag uttrycker massvis av många känslor. Men jag funderade mycket på detta idag, det här med att skriva "sårbara" inlägg när man har så många haters. Men imorgon ska ni få reda på sanningen om en sjukt viktig grej för mig i mitt liv... Mitt förhållande, min man, min kärlek, min relation till Jimmie. Nu känner jag mig redo för att skriva ut lite grejer och göra det klart för vissa läsare.

Nu ska jag checka ut och förbereda mig för att skriva på ett helt underbart kontrakt imorgon. 22 tusen kr rikare varje månad. Love My Life ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback