Jimmie gästbloggar.


Hej mina vänner, nu har jag min blogg uppe och rullar igen!
Jag kommer göra så att varannan vecka kommer jag köra en utlottning av gratis headers efter eran beställning med exakta mått och utseende ni vill ha!
Kommer även slänga upp lite gratis headers då och då som ni kan ta del av.
 
Jag kommer skriva en del om design vilket jag håller på med en del, resterande innehåll på bloggen kommer vara min vardag m.m.
 
I framtiden kommer ni kunna se videos på mig när jag står och mixar på dj-bordet och massa annat.
Kolla in vettja, skulle vara nice med lite fler läsare och ni får ju faktiskt chansen att vinna en "costumized" header ;)
 
MIN BLOGG HITTAR NI HÄR!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback