Någon annan än mig som tycker om Justin Biebers nya låtar?


En sak måste jag ju verkligen säga att han har börjat anpassa sig efter var folk lyssnar på, Boyfriend låten är sjukt bra enligt mig och denna också, går att mixa ihop med låtar på clubbar mm. Smart tänkt Bieber eller ah antagligen någon av hans manager eller liknande som kom på att förändra hans musik, men han sa ju även själv att han vill få äldre fans och att folk i vår generation börjar lyssna på hans låtar. Vad tycker ni om videon och låten? Jag tycker den är faktikst väldigt bra. But that´s just my opinion.
 
 
 
 
/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

vad är det du vill göra hos proforma? :)

2012-08-02 20:27:07

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback