Sånna här dagar!


Ibland får jag för mig ganska mycket saker och idag är det en sådan dag. Jag känner för att skriva ett långt och intressant men samtidigt involverande inlägg här på bloggen så ni läsare kan ge mig lite respons åsikter mm, MEN. Jag har inte en blekaste vad jag ska skriva om. Jag har lust, jag har motivation men jag orkar inte skriva om det hamla vanliga som mode eller träning/kost det blir liksom lite enformigt, fattar ni lite hur jag tänker? Och vad gör man en sådan dag när man vill vara personlig och skriva ut lite känslor på bloggen, negativa känslor, skriver man ut de? Vissa skulle väl göra det men jag har typ 5 riktigt stora haters som läser min blogg, (kanske mer men dessa 5 är jag medveten om) 3 av de är gamla bästa vänner och resterande är kompisar som "jag" bråkat med. Och så har vi ju Kissie såklart också. Ni får ta och ge mig lite inspiration vad jag kan skriva om och vad ni vill läsa om.

PS. Kommentera mera då vet jag lite mer vad ni vill ha och så blir det lite roligare för mig att blogga! ❤

 

/Anja Dymkowska 

 

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback