Lönings fredag!


Hej och hopp allesammans, som ni vet var jag hemma hos min pappa igår, vi klädde granen förberädde inför jul och så städade jag bland mina kläder jag har där. Ah men fy fan vad mycket saker jag har, har en full garderob här hemma med kläder, 1 hos pappa och lite små saker hos mamma. To much clothes, så vart en säck med kläder som jag ska ge bort till barnhem, 1 Ikea kasse med försmå kläder jag ska ge till min kusin som jag lovat och garderoben är fortfarande full därborta. Haha, well well, nu har jag iaf bara saker kvar som jag vill ha och kommer använda mig av. Idag är det löningsfredag vilket innebär julklapps shopping och storhandling hem. Kul, TTYL! 
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer
Ella - Hobbyfotograf ♥

Var gärna med i Helgens blogg hos mig och få chansen att bli länkad inför mina 500 läsare+!:)

Direktlänk ---> http://elikas.se/2012/december/helgens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånnahära kommentarer

2012-12-21 13:42:22
URL: http://elikas.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback