Good morning


Var det någon som sa vår? Haha! Marken är åter igen täckt med snö, ett tjockt lager denna gång. Ställde klockan på halv 8, istället vaknade jag strax innan 5 av mig själv. Känns som om jag aldrig hamnade i någon djup sömn inatt, bara Jimmie (min fästman och sambo) vände sig om eller rörde på sig vaknade jag till. Well planen var att stoppa in min ena dunjacka i tvättmaskinen vid 8 och ta en härlig PW längst vattnet i 1 h i solen. Tror jag kan glömma min fantastiska PW. Drar iväg till gymmet vid 10 istället och bor där till 12:30! Yes, det känns som om jag flyttat in på gymmet. Bara man kliver in där hör man ett "ah men inte du igen!" från receptionen. Haha de är så jävla sköna på mitt gym, alla "anabola" grabbar är alltid villiga att hjälpa mig, när jag började där turades de om vem som skulle träna mig. Gratis PT för mig, gillart! Planen idag är att bränna 1000 kcal på gymmet. Åt sushi igår och även 1 semla hemma hos mamma. Idag står det kycklingfilé med wokade grönsaker på menyn till middag, till efterrätt blir det frukt sallad gjord på mango, kiwi, melon och jordgubbar med en klick vanilj kesella. Gott!



Kommentarer
Lollo

hahahha, åh vad roligt! x)

2012-02-28 15:57:14
URL: http://thatlollo.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback