I´m sick of all haters around me.


Man vet inte längre vem som äkta och vem som är falsk. Är så jävla upprörd just nu. Är arg och ledsen, känner mig riktigt förvirrad. För någon timme sedan fick jag ett samtal om att jag har kommenterat den personens blogg och klankat ner på dens förhållande. Nej det har jag ej. Någon har angett mitt namn, någon har använt sig av min identitet vilket inte alls är okey. Tänker lägga detta bakom mig, orkar inte mer drama. Alla håller verkligen på och jävlas men jag är så jävla trött på det.Väx upp och låt folk leva sina egna liv. Jag blir bara ledsen och förbannad för jag vet att den som skrivit denna kommetar känner mig, och även detta par. Och på sättet kommentaren är skriven så märker man att den person umgås med paret och även mig. Kul att veta att någon är sjukt falsk just nu.

THE END


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback