FIFFO TIME


Sitter framför datorn dunkar musik, har gjort en spotify lista med massa tagg musik, målar naglarna, bara genomskinligt lack men vill at de ska glänsa, sminkar mig lite sammtidigt och dricker multivitamin juice. GILLART! Om 1 h ska jag dra hem ifrån, måste bara komma på vad jag ska ha för kläder. Svarta byxor och mina ACNE pistols är ett måste men vad ska man ha för över del? Känner att det är dags att tvätta har 3 IKEA kassa som väntar på mig. Don´t like. Ska lägga upp massa kläder på bloggen snart, något ni skulle vara på. Vissa helt nya med prislapp som bara hänger. Onödigt att ha kvar när någon kan köpa det billigt oc hvara hur glad som helst över fyndet och jag över pengarna! Haha well well skål på er med min multivitaminjuice! Måste fiffa mig inför jobbet nu!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback