God natt på er readers! Mannen min hälsar också.


Här har ni en gosig bild på mig och min kärlek. Dags att sussa. Imorgon är det väckning kl 9, ska iväg till Sundbyberg på lite ärenden, lämna tillbaka kläder och låna nya. Sedan ska jag in mot stan, träna och sola. Möta upp Johanna, besöka NK och köpa present till Sandra som ska firas stort imorgon. Sedan hem till mig och Jimmie (för er som är nya på min blogg så är Jimmie min fästman/sambo) och fiffa oss för att sedan slå klackarna i taket. Tror min nykterhet kommer spricka imorgon. Men vi får se, ska även catcha up med en ooooldie friend, kallad Da Taco, på torsdag. Inte vill man komma för sent, vilket jag är bäst på när jag är bakis och trött, och ah inte bakis och helt sliten heller. Men men, nu är det färdig babblat för min del. Är as taggad inför imorgon men nu, skönhetssömn! Good night bitches

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback