I'm tired. I'm tired of the fake people, drama, lies & disappointments in life. I'm tired of losing hope when I gain some. I'm just tired


Bäddar ner mig brevid min andra halva. Fick underbara blommor av honom idag. Inte fan vet jag varför men det är just därför jag uppskattar de ännu mer. Tycker det är så kliché att få rosor och grejer när det är alla hjärtans dag eller något. Man ska visa sin kärlek och uppskatta varandra under de "vanliga" dagarna också. Det är min man bäst på. Att visa att han älskar mig och vill att det ska vara vi två för alltid. Kär och galen i min Jimmie som jag är kryper jag ner med honom till kojs! Peace out bitches



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback