Lördag


Tjenixen bloggen och kära bloggläsare, lovers och haters. Somnade runt halv 8 imorse så ni kan nog förstå varför jag inte uppdaterat för ens nu. Jo jag vaknade vid 3 och det första jag gjorde var en PW på 45 min. Orkade inte gå så långt för de redan var mörkt och jag gick helt själv, vilket är läskigt och jag tog inte på mig några vantar eller mössa så jag frös ju en aning kan jag ju säga. Kvällen igår var sjukt rolig, vi började på Amnesia i VIP båset, grabbarna ddrog in 2 helrör och öl hinkar, cider hinkar och shot brickor. Fullt var det på bordet hela tiden och alkoholen flödade åt alla möjliga håll. Nej på golvet, över folk, in i deras käftar. Well jag trivdes med min kanna med citronvatten som jag varvade lite då och då med en redbull eller coola light. Efter at alla hade fyllat till sig, vissa fått varningar från vakter drog vi oss vidare mot Lobby. Väldigt lite folk var det för en löningshelg men inte behöver det vara knök för att man ska ha kul. Träffade på Marre och Verra samt alla andra korvar som alltid är på Lobby. Kul och träffa tjejerna igen och festa lite med de. Vart en låååång hemgång för oss, vissa spydde, vissa tjatade om mat på Mc Donalds och kunde verkligen inte ge sig. Men tillslut hittade vi en taxi som tog oss, vi var 5 pers och skjutsade ut oss mot bromma. Stopp nr 1, macken i Bp, mat köptes, lika så cigg, Johanna hoppade av, det var spy fest igen. Stopp nr 2, vid K:fem, Emelie hoppade av kunde knappt gå upp för backen hem till sig, vi to in henne i bilen igen och släppte henne utanför porten. Stopp nr 3, vimsande Marre som bjöd oss på lasange middag tills idag, blir nog ej av. Och så var det jag och älsklingen kvar. Detta bör ju min man läsa i alla fall då han inte kommer ihåg ett skit från igår. Haha. Dags at hoppa in i duschen för min del. Blog you later!




















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback