Ride in a limo


Idag har jag haft en gos dag med min man, vi åt gemensam frukost och strax ska vi äta middag. Vi tog en lång dusch tillsammans och så har vi små städat lite. Känns super skönt att spendera lite kvalitets tid med honom. Bara han och jag, snart ska jag mot Johanna eller hon mot mig, det vet vi ej ännu. De blir fixi fixi time och sedan begär vi oss mot stan för bravader. Vad har ni för planer ikväll? Om ni inte ar något att göra kika förbi på CassianaS vettja och dra sedan vidare med mig och Johanna. Skulle inte förvåna mig om vi hamnar i en limousine ikväll igen. så typiskt mig och Jojjo. LOVE IT!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback