There are a lot of people who call you by your name, but there's only one person who makes it sound so special.


Ny duschad och fresch tjej, vart även 40 min träning för min del så där på morgonkvisten. Testade min nya garnier produkt, min hy känns som en baby rumpa. GILLART! Hoppas den kommer bli finare och finare. Ska även ta mig en sol innan jag drar till min nagel tjej, June. Ni har väl ine glömt bort vilket bra erbjuidande alla min bloggläsare fick hos henne. Klicka in på kategorin skönhet så kommer ni få upp det. Eller så klickar ni HÄR. Dags att föna håret och få i sig en liten tonfisksallad innan jag drar så jag inte är hungrig hos June. Brukar oftast bli det. Haha.



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback