When a friend does something wrong, don't forget all the things they did right.


Fick precis ett sms, vart glad. Du vill inte bli nämnd här på bloggen och det respekterar jag. Det måste jag göra, vill du inte så vill du inte. What to do liksom? Vart glad över det smset men det kändes som om det var för tidigt på incidenten att redan disskutera den. Jag backar bak ännu ett steg. Jag har blivit feg, jag erkänner. Jag vågar inte ta tag i problem medan såren fortfarande är färska, jag vill gärna att det lägger sig et tag och att de börjar läka. Hur kul är det att hälla salt på köttsår? Där av vill jag inte ta detta nu. Men tack för smset, det värmde. Tack för att du försökte. Plus att jag är upptagen imorgon, men jag vill att detta lägger sig lite. Skulle gärna vela prata om allt, skulle gärna vela träffa dig men egentligen skulle jag bara vela komma upp till dig och lägga mig i din famn och gråta ut. Och inte säga ett ord, och sedan gå där ifrån. Bara få vara med dig som jag fick förut. Vi har träffats under fel omständigheter, på mitt jobb bland alkohol. WRONG! Jag saknar dig min vän, i really do. Antingen är det bara så att vi vuxit ifrån varandra eller så har vi bara lagrat på alla små tjafs och nu är det som det är. Men det jag hatar är när någon stoppar felaktiga ord i mun på mig, och du vet vad jag menar.

På tal om saknade vänner så pratar jag just nu med en vän på facebook chatten, han och jag har haft ett tjafs, vårt första tjafs vilket jag inte alls gillar men man måste väl ha tjafs ibland med vänner i guess. Han är ledsen, han mår dåligt och det spelar ingen roll hur mycket vi har bråkat S men du betyder massa. Jag kommer alltid sötta dig. JAG SAKNAR DIG MER ÄN DU ANAR. Visst har det kommit från mig ofta när jag druckit men det är då jag vågar säga det till dig efter vårat bråk.

Om ni undrar varför jag inte nämner namn så tycker jag att det är bäst så, fick lära mig en läxa att förlora min fd. bästa vän samt barndomskompis för att jag nämnt hennes namn i min blogg. Detta är ju ett positivt inlägg men det var inte de om henne. Och jag ångrar det så mycket. Men jag kan inte vrida tillbaka tiden, det ända jag kan göra är att lära mig av mina misstag och ALDRIG göra om de. Fast det kostade mig en bästa vän, V.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback