Dags för middag


Är så himla hungrig att jag håller på att dö, men inte ska jag äta en stor portion för det, har fortfarande 857 kcal kvar att äta idag för att hamna på 1100. Det är ungefär min gräns (inte hela världen om det är 10-20 kcal mer, men då hamnar jag på ett underskott på 400 kcal per dag än vad min kropp naturligt förbränner. Men vanligt vis brukar det ta stopp för mig på 800 kcal i magen om jag räknar bort det jag bränt under dagen. Idag brände jag 369 kcal på min promenad vilket är fett bra för att bara vara en promenad inte PW. Nej nu ska jag äta köttfärsomelett, låter inte så gott kanske men vi får se. Första gången jag lagade den, lägger upp receptet senare. Än så länge bjuder jag på en bild från gårdagens grillande. Kycklingfile, massa sallad med mozzarella, lite bea och pommes plus 1 cider (inte okey I know, men ibland får man unna sig).



Kommentarer
ELIN [my way to america]

Har du instagram? :) Om du har det kan inte vi göra ett byte ? :) jag heter elinamour på instagram :)

2012-07-29 21:21:16
URL: http://elinsjourney.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback