Hemma hos min man


Kom hem för ca 20 miuter sedan, självklart gick solen i moln så jag och Jimmie började traska hemmåt. Vart lite trött av all frisk luft och solande. Lite färg har jag fått men idag hade jag faktiskt solskyddsfaktor 5 på mig. Trodde det skulle vara mycket starka sol och att molnen inte skulle dyka upp. Som vissa av er kanske redan vet bränner jag mig på en sekund. Nu ska jag ta en cigg med min man och sedan sätta mig och läsa igenom lite papper till jobbet, ska nämlien börja jobba på Åhlens City (parfymavdelningen) från den 1-11 augusti. Sedan ska jag åka till Polen och hälsa på släkten den 13-17 augusti, så jävla nice. Ska försöka dra med mig Johanna (en av mina bästa vänner) och hennes kille. Skulle var kul att vara där tillsammans med de. Talk to you later peeps!
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback