Medan jag sitter och eftersvettas passar jag på att blogga


Som ni kanske märkt så har min blogg börjat handla extremt mycket om träning och kost. Både jag och min man har satt upp nya mål och nu har vi verkligen tagit tag i oss själva. Nästa sommar ska vi iväg till NYC och Hampton som sagt och då vill jag ha min absoluta drömkropp. Vill kunna visa mig på stranden och känna att alla kollar på mig för att jag har snygg kropp inte för att jag är mullig. Ska strax skära ihop en tonfisksallad med lite kvarg och dricka ett stort glas ljummet vatten med citron. PW rundan gick så där idag faktiskt, kände att jag inte hade vaknat till ordentligt, gick lite halvt som en zombie men som tur så pushade Jimmie mig sjukt mycket. TALK TO YOU LATERO ❤



Kommentarer
Hannah

Hallojsan! Ser att du använder runkeeper, vet du om det går att stänga av ljudet på den appen? När jag går/springer så har jag gärna musik i hörlurarna o vad 5 min så upprepar (en röst hur långt man gått m.m) och det är ganska irriterande att höra när man fokuserar på musiken..
Kram ;)

2012-07-24 22:30:15

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback