Packat och klart


Har tagit mig en långdusch och fixat lite mini spa. Ansiktsmask, måla tånaglarna, färga ögonbrynen, lägga in en hårinpackning, raka benen mm. I think you got it! Har packat allt inför landet, städat lägenheten, fixat mackor till bilresan och nu ligger jag nerbäddad och as taggad inför resan imorgon. Självklart är TV:n på och SATC är igång. Och precis när jag skrev klart den förra meningen kom Jimmie och bytte kanal till äckel svampbob, det var min sex and the city tid, well well god natt!



Kommentarer
Polska

Hahah kom precis på en sak..
du + tre andra polska tjejer är tillsammans med någon som heter Jimmie hahahah lite roligt ;)

All lycka till dig :D

2012-07-13 02:40:36

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback