Svar på kommentar om hur jag lockar håret


Isabell

Hej Anja! Jag måste bara säga att du är så himla vacker i lockigt hår,menar absolut inte att du är ful i vanligt, men jag tycker du ser ut som en liten docka när du har lockigt. Har du några tips på hur du lockar håret? Skulle vara kul med en video! Puss och kram
Isabell Rönmark
 
Svar: Hej Isabell.
Super kul att du kommenterar och tack så hemskt mycket för komplimangen. Jag har 3 små tips på hur jag lockar håret. 
1. Jag använder mig av en plattång
2. Jag lockar alltid under håret på ett speciellt sätt 
3. Använder lite volympuder i överhåretsbotten

Tyvärr har jag inte möjlighet att slänga ihop en video nu då jag inte har min plattång hemma hos min pojkvän men jag ska försöka göra det så fort jag kan. Än så länge tänkte jag passa på att bjuda på några andra bloggerskors videosar som jag tycker ger fint resultat.
 
Elin Östman även känd som Dollyblond
 
 
 
Kenza Zouiten
 
 
 
Annica Englund känd som BB Annica
 
 
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback