In tha carrrrr as usual


De ända ställena jag har tid att blogga på/i är sängen, bilen, badkaret, på tåg/bussar och när jag väl sätter mig vid datorn vilket jag inte gjort på typ 1 vecka. Sick att jag inte suttit vid en dator på så länge. Men min mobil är som min dator, jobbar via den också så jag klarar mig. Sitter iaf nu in the carrr och brummar mot Bromma, ska hem till Jimmie för att fixa lite bland mina papper som är kvar där och ringa lite viktiga samtal, sedan blir det middag och lite häng med grabben :) TTYL

 



Kommentarer
Nelly

följ mig på instagram ;)



nellzaan@instagram

2012-06-03 20:06:12
URL: http://nattstad.se/nellzan

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback