God fucking morgon


Börjar dagen med världens hostattack, toppen. Är för dålig för att åka in till stan och shoppa, sola, äta sushi och umgås med Tesaan och Ninni. Vad ska man göra. Grej två, klickar in på Kissies blogg, ja men så jävla piggt att du blir inspirerad av min blogg jävel men sluta sno typ halva mina inlägg. Som ni vet bloggade jag om otrohet här om dagen och självklart skulle Kissie slänga upp halva inlägget på sin blogg, fattar inte varför folk säger att hon snott det från Rosanna, men men. Grej 3, tänkte lägga undan 2000 denna månad till mina sparpengar men icke sa Nicke, insåg att jag bara har 2000 att leva på denna månad nu när alla räkningar är betalda. Och då ska jag även färga håret och fixa naglarna imorgon. Då har jag knappt några pengar kvar.... Kul kul. God fucking morgon!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback