Taggar inför PW och gym!


Från och med idag ska jag vara Wipeout Emelies PT. Vad säger ni om det? :) haha hon är sån jäkla käääääändiz så jag dör. Nej okey skämt åt sido. Runt halv 4 ska jag möta upp Emelie utanför mig. Vi ska börja vårt träningspass med en PW från mig som bor i Beckomberga till Rådmansgatan. Efter det ska vi köra ett grymt magpass och avsluta med solarium då det ingår i våra gymkort! :) Like! Innan passet och efter ska jag klunka i mig mina äckliga pulver jag har. Kollade igenom min blogg lite här om dagen och kom på att jag fortfarande inte svarat på kommentaren vlka pulver jag får i mig, eller ah det rätta ordet är ju kosttillskott,tänkte blogga om det innan jag kilar iväg med Emelie.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback