1 juni 2012 ❤


För vissa är detta bara ett datum, för vissa är det bara en rubrik, för vissa är det bara en vanlig dag, för vissa är det party eller mys fredag, men för mig är det så jävla mycket mer. För mig är det en dag där jag inser och analyserar alla snedsteg jag gjort i mitt liv, alla dumma saker jag slängt ur mig. Att vara typ som någons flickvän är inte lätt, att bli överlycklig av att höra det men ändå totalt förkrossad är inte lätt, man vägrar visa att det gör ont. Denna dag är nog den tuffaste dagen i mitt liv. Det är första gången på 3 år och 4 månader jag inte säger grattis till mig själv, till honom, till oss. Jag vill inte vara typ, vill vara flickvän och inget annat, bara ordet flickvän. Det är just en dag som denna som slår en, ska jag gå vidare? Den frågan får tiden besvara åt mig, men må den tiden inte vara för evigt.

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback