Tisdag


Vaknade runt 11 idag, drack lite te med låtsas mami och drog där efter på mig mina träningskläder, 9,5 km PW vart det undra om vi två är döda, sedan var det bara att sätta sig här vid skrivbordet och börja jobba. Imorgon har jag massa kul inplanerat. Dagen kommer börja med lite PW och solande, sedan lite små shopping i Bromma Blocks, nya naglar ska göras också fast denna gång är det pedikyr. Sedan hem, byta om fiffa sig och möta upp CC i stan. Blir grillning imorgon, limoride bokad och sedan bord på Rosen. Oh yeah, som jag har saknat detta. fan vad länge sedan man verkligen grillade ett skönt gäng tillsammans och sedan party all in på Rose. Gillart, dock tycker jag det är sjukt tråkigt att Rose blivit mindre och att de öppnat FOU precis brevid. Men men, man kan ju inte alltid vara 100% nöjd. Ser verkligen fram emot morgondagen. Nu, ännu mer jobb. Talk to you later!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback