Ville unna mig en bloggfri dag


Hello readers. Idag tänkte jag unna mig en bloggfri dag men av en vana kikade jag in och så kände jag att det är väl lika bra att slänga iväg ett inlägg. Både jag och min man ligger hemma och är sjuka, han har nog matförgiftning delux. Förhoppningsvis är det ingen magsjuka! Jag försöker proppa i han massa blåvärssoppa och bröd, till middag vart det ris och stekt torsk med lite lätt kryddning så han inte irriterar magen. Har även storstädat vår lilla 1:a idag. 25 kvm tog 2,5 h men då har jag rensat bland kläder smycken etc. Har fixat allt liksom. Om 45 ska jag till tvättstugan, har 8 maskiner idag. Handdukar, lakan, badrumsmattor, vitt x2, rött/rosa, jeans, svart. Yes många maskiner på g. Vad har ni gjort idag gullisar?

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Alexander

Vill du ha fler besökare på din blogg? Vill du synas i ett länkat inlägg för 1500 läsare om dagen? Gå in på min blogg och tävla i veckans blogg då :)

2012-11-06 18:35:23
URL: http://Pussinuss.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback