Powerwalk and breakfast


Vaknade vid 10 tiden, efter 7 h sömn var det bara att gå upp. Fast min kropp skrek nej och hjärnan kom på med 9315690 ursäkter drog jag på mig mina träningskläder och tog en 35 min PW. Efter det vart det en mysig lördags frukost innan mannen min skulle röra sig mot jobbet.

På tal om jobb börjar jag jobba bästa vecka torsdag-söndag hittar ni mig på Åhléns mellan 11-19. Calvin Klein släpper en ny parfym som heter Encounter och den ska jag stå och göra reklam för. Kommer bli skit kul att jobba lite igen, hade verkligen kul på Åhlens förutom att många som jobbade där var ju små dryga men det är liksom små bagateller. Nu blir det en dusch och lite hemma spa. Cozy saturday ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback