Torsdag


Började dagen med en skål gröt med kanel och socker, yes, unnade mig en sådan istället för att smaska i mig en kanelbulle. Nomnom! Har precis avklarat lite ärenden, var hos Polisen i Solna och hämtade ut min iPhone 4 som vart stulen i april som de hittade. Sjukt, oddsen är ju minimal att de hittar ens stulna lur men jag hade turen att de tog fast ligan. Sitter just nu på tunnelbanan iaf på väg mot stan för att köpa lite små saker och kanske ta en fika med någon. Mys, hoppas bara det inte spöregnar. Hatar gå runt på stan bland affärer när det regnar, man är blöt, varm och irriterad och så ska man prova kläder på det också. Antar att många känner samma sak? TTYL



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback