Helt död tjej!


Ligger hemma hos mamma nu och är helt död, morfar sitter och läser bok och lillsyrran sitter och ritar, mamma har som vanligt myror i brallan och sitter och tjatar på att vi ska ta en långpromenad. Nej ingen långpromenad för min del, är för död för att gå på promenader, ska kanske gå in till stan med morfar och hjälpa honom välja ett par converse till min kusin som fyller 11 den 26 oktober :) bortskämd liten skit som springer runt i hunter stövlar, uggs och converse, sist jag träffade henne så hade hon nya Michel Kors ballerina, haha varför inte liksom? Men men. Ska blogga lite mer om gårdagen och så ska jag lägga upp massa fina bilder. Men som sagt mer om det sen!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback