Lördag 15 september 2012


Gud så sköööönt det var att sova ut. Haha, konstigt sätt att börja ett blogg inlägg med men det var iprincip det jag ahde och säga känner jag. Nu ska jag sätta mig och äta lite äggröra med tomater och rödlök och sedan ska jag plocka undan lite grejer här hemma. Kl 3 ska jag dra mig in mot stan för att sola och gymma (inget fett gympass med 30 min på crossen åtminstone) och sedan blir det middag hos mamma, förhhoppningsvis japansk mat beställt från sushi kimama (riktigt god sushi har de där, rekommenderas starkt ligger på hörnet upplandsgatan och obesrvatoriegatan t-bana Odenplan). Dags att smaska i sig frullen så hörs vi senare readers. Ha en bra dag vettja, det ska jag ha iaf. 


PS. Senare ikväll kommer det upp lite kost och träningstips.
 
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback