Vrålhungrig tjej


Efter jobbet var jag på återbesök hos min läkare. Allt gick mega bra och min infektion håller på läka, ÄNTLIGEN! Efter det drog jag iväg för att göra naglar hos en ny nageltjej. Går ju till min underbara Izabela Reder (ni hittar henne på Facebook för att se naglar hon gjort) men denna gång gick jag till en billigare tjej och som låg närmare. Fine en hundring hit och dit men i längden är det ju pengar, var 4:de gång gratis. Men men nu ska jag äta middag, i know inte acceptabelt men jag har fan inte ätit sen lunch. Blir keso och tonfisk. Nomnom! God natt❤



Kommentarer
Louise

Vart gjorde du dem naglarna? Och vart ligger salongen? :) kram

2012-10-16 19:39:38
Louise

Vart gjorde du dem naglarna? Och vart ligger salongen? :) kram

Svar: Hej, du kan läsa mer om mina naglar om du går in på länken nedan. Det är bara att bläddra där så kommer du säkert hitta något inlägg om mina naglar! :)http://justanja.blogg.se/category/skonhet.html

Tjejen tar emot i Rissne. 10 min från t-centralen!
Anja Dymkowska

2012-10-16 19:39:59

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback