the most painful thing is losing yourself in the process of loving someone too much, and forgetting that you are special too


Avslutar min bloggfria dag med ett citat. Ett citat jag måste fullfölja, ett citat jag stolt vill bära upp. Jag vill även att många av mina vänner läser det, läser om det, inte en gång, inte två. Läs om det så många gånger tills ni också stolt kan känna att ni fullföljer det. Många tycker citat är töntiga och så himla kliché, men för mig är det lite som mina budord samt visdomsord. Något att sträva efter, ett sätt att visa känslor på, någonstans man kan reflektera sina tankar öppet. Lite snabbt, lite enkelt så. Många tror ju alla citat jag skriver ut är kopplade till kärlek, min pojkvän that's it. Visa citat är för att vänner behöver en reminder ibland, vissa citat handlar om mina känslor till vänner, familj etc. Så stirra er inte blinda på kärlek och min pojkvän. Jag älskar även andra människor i min omgivning.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback