28.08.2013


Nu börjar man känna att sommaren börjar ta slut på riktigt. Gick hemifrån 07:20 och då kände man den krispiga kylan hänga i luften, exakt som det är på hösten. Har massa paket jag måste hämta ut idag, tror mitt hermes armband kommit och mina svarta hunter stövlar. LYCKA! I helgen eller i början av nästa vecka kommer jag ha min bloppis, massvis med klänningar, blusar etc. 20 kr uppåt. Fynd shoppa är det bästa som finns. Igor hade jag ingen riktig bloggarkänsla i mig och istället för att kopiera inlägg som många storslagnare gör när de inte har inspo så fick det bara bli lite bilder helt enkelt.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback