ONSDAG


Sitter på pendeltåget hem från jobbet och kände hur jag började kämpa emot för att mina ögon inte skulle stängas. Är verkligen helt slutkörd i kroppen. Ja men då drar man bara upp mobilen och bloggar. Haha. När jag kommer hem så står matlagning, strykning och träning på schemat. Ska köra rumpövningar, fick i födelsedagspresent av Menea ett as nice gummiband som jag tänkte köra med. Kan nog lägga upp ett inlägg med vad jag kör för rumpövningar när jag kör hemma om ni skulle vara intresserade. Imorgon börjar min as strikta deff med Jossan. Kostscheman skall skrivas och i helgen ska jag storhandla alla nyttigheter. Dags att tappa vikt på riktigt. Har gått ner i snitt ca 0,7/ vecka men nu ska jag öka viktnedgången till 1,2kg/ vecka. Det är mitt mål iaf, så bra kost och en jävla massa cardio på tom mage eller efter ett styrkepass. 






























Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback