LÖRDAG PÅ PURE


Oj oj oj, vilket jävla röj och drag det var igår. Helt sjukt. Tess och jag fiffade oss tillsammans och rörde oss in mot stan med inställningen att vi ska vara nyktra. Mötte upp Jessica, hennes två systrar och två bröder. Drog till Langolo, drog en drink/ shot och mötte upp Robin och Marc. ( jag höll mig fortfarande till nykterheten) Efter Langolo bar det vidare till Pure där kvällen även avslutades med Amanda, Hanna, Sofia, Felicia, Karla, Sebbe med flera. Tror vi var ett gäng på 15-20 pers som bara fuckade ur totalt. Juste, nykterheten sprack efter 30 min på Pure, vart lite catch up med Sebbe i baren vilken slutade i en hel del shots, tror jag var uppe i 10 st. Fan vilken kväll, en riktigt oförglömlig kväll!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback