Cityterminalen


Efter en jävligt hetsig morgon (försov mig) så hann vi iaf i tid till centralen. Bussen går om bara någon minut, då bär det av till flygplatsen. Det är så underligt tycker jag, att varje gång man ska ut och resa är man stressad, jag får fet resefeber, mår alltid illa, adrenalinet pumpar tills man sätter sig på planet och bara relaxar. Man rushar och hetsar och sedan pustar man bara ut. Vilket jag redan gjort. Har sjukt mycket tur att vi ens hann med denna buss. Som ni förstår kommer inte uppdateringen på bloggen vara så bra men lovar att slänga iväg åtminstone något inlägg bara jag har tillgång till internet. Annars är det instagram ni kommer hitta mig på, justanja. CIAO



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback