FRIDAY


Ett lite sent blogginlägg om fredagen men har verkligen haft fullt upp hela dagen trots att jag har semester. Vaknade runt halv 9, det första jag gjorde var att storstäda badrummet, skubbade kaklet, golvet,speglar, plockade bland alla mina saker i badrumsskåpet etc. Så hade det helt plötsligt gått 1,5 h. Drog på mig shorts, Nike airen och en topp och drog en pw till Iza. Inlägget under ser ni hur naglarna blev, som vanligt är jag sjuuuukt nöjd. Bara jag vart köar hos Iza åkte jag till Vby och storhandla på Lidl. 2 feta kassar mat och en full Louie senare var jag på väg hem för att storstäda resten av lägenheten. Vart 2 tvättmaskiner och även en till PW på 50 min i väntan på tvätten. Dusch, fix och så bar det av till Josefina för lite fredags häng. Japp, så såg min dag ut, insåg att jag bara ätit en keso light och en yoggi jalla idag. INTE bra, ska ta en måltidsersättare nu, känner mig faktiskt hungrig och min kropp behöver vitaminerna och mineralerna efter dagens träning, blir en halv portion. God natt ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback