Hawaiian Tropic & Piz Buin


Här om dagen var jag i Vby med min kärlek och handlade hem lite skönhetsprodukter på Åhlens. Vart en sololja utan solskyddsfaktor, en med SPF 4, en med SPF 8, coconut body butter, läppbalsam med SPF 30 från Piz Buin och en shimmer after sun coconut & papaya. Nu när vi är i Sverige och solar kör jag på oljan utan solskydd på kroppen och SPF 4 eller 8 i ansiktet. ÄR väldigt noga faktiskt med att skydda mitt ansikte. Nu under sommaren kör jag på en c-vitaminrik ansiktsmask minst 2 gånger i veckan. De bästa jag helt ärligt testat så är det ÖoB´s ansiktsmask för 12 kr för 2 st. Hur bra som helst, återfuktar och skyddar huden samt ger den en ordentlig kick med c-vitamin. För att påminna er som redan läst men även upplysa er som inte gjort det så tänkte jag länka min guide jag skrivit ihop hur man bör skydda huden och även förbereda den inför solexponering. Klicka här för att komma till det inlägget.   I slutet av denna vecka drar vi till Polen och just nu är det 40 grader där i skuggan så jag håller tummarna på att vädret håller veckan ut när vi är där. Faster och farbror har skaffat en pool förra året då det skulle vara skönt att hänga på dagarna hemma hos de och sola och bada. Well, nu ska jag fiffa ihop lunch, tonfisksallad står på menyn :)
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback