The story likes to repeat itself.




Kommentarer
Anonym

Hur går det med träningen och viktnedgången? Man hör inte så mkt om de :O

Svar: hej, jo tack det går bra. om man nu ska ta detta som en genuint intresserad kommentar. varför jag inte bloggar om det så mycket är för att folk på en gång hoppade på mig att jag inte kommer lyckas etc. så jag har valt att hålla det lite på avstånd från min blogg kan man säga. Men än så länge har jag tappat 5,9 kg och jag har minskat 1 storlek i jeans, har tappat mycket i ansiktet och brösten tyvärr men jag kämpar på så gott jag kan.
Anja Dymkowska

2013-07-01 09:17:29
Anonym

heja heja, you go girl! :D

Svar: haha, well thank you :)
Anja Dymkowska

2013-07-01 17:03:23

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback