Healthy desert recipe.


Kanske bara jag som är sådan men när jag är hemma och ligger en hel dag i sängen blir jag sjukt uttråkad plus att jag äter mina fettförbränningspiller varje morgon och de ökar energin i kroppen så fruktansvärt mycket att det kryper i den om man inte drar en fet pw, löprunda eller ett hårt pass på gymmet. Fick iaf för mig att baka dessa jävlar, healthy desert. Lite sådant kommer ni hitta i kost och träningskategorin framöver.


Peanut butter cups

Chokladlagret kan du göra på 2 sätt

Nummer 1:
Smält 4 rutor sockerfri (eller mörk) choklad.
Blanda i 2 msk kokosolja.

Nummer 2:
0.5 dl kakao
3-4 msk Stevia strö
2 msk smält kokosolja
1/2 tsk vaniljextrakt

Jag gillar att täcka jordnötsslagret med chokladen, men man kan även göra 2 lager, dvs choklad nere och jordnötssmör uppe.

Jordnötssmörslagret;
4 msk jordnötssmör
2 msk smält kokosolja
1 msk Stevia strö

Häll i små silikonformar och ställ i frysen på en tallrik. Om du vill göra chokladtäckta pb cups tar du ut dom efter ca 45-60 min, lägger över ett bakplåtspapper och täcker dom i choklad innan du ställer dom på tallriken igen och ställer in tallriken i frysen i en timme till. Annars häller du bara över chokladen i silikonformen direkt.

----------------------------------------------------------------------------------------

Peanut butter cups

You can make the chocolate layer in two ways; 

Number one:
Melt 4 squares of sugarfree (or dark) chocolate 
Mix with 2 tbsp melted coconut oil
 
Number two:
 0.2 cup cacao
3-4 tbsp granulated sweetener
2 tbsp melted coconut oil
1/2 tbsp vanilla extract
 
I like covering the pb layer with chocolate, but you can also layer them with each other.
 
Peanut butter layer
 4 tbsp peanut butter
2 tbsp melted coconut oil
1 tbsp granulated sweetener
 
Pour in small silicone forms and put in the freezer on a plate. If you want chocolate covered pb cups you take them out after 45-60 minutes, put baking paper on the plate, cover the cups in chocolate and let freeze again until it's set. If not, you just pour the chocolate over the pb in the silicone forms and let freeze. 

 

 

Receptet + bilden kommer från fitbysam



Kommentarer
Jessica

Vad heter dom fettförbrännings tabletterna? Hade behövt lite hjälp på traven. :-)

Svar: jag använder mig av black burn. du hittar de på länken nedan. http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/2-x-black-burn-120-caps

jag har även använt mig av olimp them line s3 tror jag de hette. Sjukt bra men var sugen på att testa på något nytt
Anja Dymkowska

2013-06-11 19:41:55
S -

Vad är det för fettförbränninhspiller du använder?? Snälla svara måste veta :)

Svar: jag använder mig av black burn. du hittar de på länken nedan. http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/2-x-black-burn-120-caps

jag har även använt mig av olimp them line s3 tror jag de hette. Sjukt bra men var sugen på att testa på något nytt
Anja Dymkowska

2013-06-12 13:42:03
-S

Tack! Då kan du alltså säga att du märker resultat? Hur mycket märker du? Vilken av tabletterna är bäst?

Svar: ärligt så måste jag säga olimp men man kan tyvärr inte få tag på de från sverige längre, då det är min ingifta farbrors företag så fixar han alltid ett gäng piller till mig när jag är i Polen och hälsar på. men jag är riktigt nöjd med black burn tabletterna ocksåm blir dock gasig i magen av de
Anja Dymkowska

2013-06-12 18:12:56

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback