BAUER GÖTGATAN


Efter ett riktigt bra jobbpass (drog in 1120 poäng i sälj och mitt dagsmål ligger på 368) bar det av till Söder där jag mötte mamma. Vi satte oss på Bauer på Götgatan, tog en varsin drink, min var alkoholfri såklart. En awesome två rätters och så började vi smida framtidsplaner. Är nämligen ute på jakt en fin tvåa i stan helst i en gammal fastighet. Kristineberg, Fredhäll, Vasastan, Stadshagen eller Östermalm. Det är de mest aktuella platserna för min del rankade i ordning, vet att det inte finns gamla fastigheter i Stadshagen men det är ett ställe med mycket ungdomar och riktigt fina och fräscha lägenheter. Så framöver kommer det bli en jävla massa sparande, måste verkligen minimera alla mina onödiga impulsköp. Så det jag kommer kämpa för framöver är att gå ner i vikt och få en as tight kropp, fixa boobsen och köpa lägenhet. 3 nya mål i livet som jag förhoppningsvis bara kan bocka av en efter en innan jag fyller 21. Wish me luck!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback