22.05.2013


Hello readers. Onsdag idag vilket innebär GTL dag för mig, blir gym och solning efter jobbet, tvätten fixade min man igår ;) haha. Direkt efter jobbet ska jag iväg på en visning av min dröm lägenhet, vill inte jinxa mig själv eller släppa för mycket info då många haters läser min blogg men den ligger väldigt nära tunnelbanan, 12 minuter från centralen och det är en fantastiskt fin utsikt från balkongen på vatten och lite natur. Detta är min dröm lägenhet och det bästa med det hela är att jag även kan tjäna pengar på den där av är det ett bra investeings projekt. Jag håller tummarna som fan och jag hoppas att så få som möjligt är intresserade av den. Igår ställde jag mig på vågen och det stod plus 1 kg, många av er kommer ju säkert säga att det kan bara vatten och att jag inte ska stirra mig blind på vågen men det där kilogrammet fick mig att bli ännu mer taggad på PW till gymmet, kötta där 1 h och PW hem annars skulle jag tagit bussen åt båda hållen. Vi hörs sen, nu ska jag ta mig en kopp grönt te.
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback