STRESS STRESS STRESS


Klockan ringde vid kvart i 6 och då var det bara att gå upp trots att ögonlocken var tunga som fan. Märker verkligen att min kropp skriker efter sömn och vila. Kommer lätt ta en tupplur på planet senare idag. Imorgon efter jobbet drog jag raka vägen till min nageltjej Izabela. Hon har kommit med ett student/sommarerbjudande som gäller från 20 maj så hållutkik här på bloggen eller hennes instagram så ska ni självfallet få ta del av det! :) När jag kommit hem till min man från Iza, var det dags att packa och fixa allt, städa lägenheten så den är fin och fresh när vi kommer hem, laga matlåda till jobbet och lunch till älsklingen etc. La mig inte för ens kl 12 och sedan tar det alltid ett tag för mig att varva ner och somna. Ska bli skönt att släppa all stress när man sätter sig på planet, älskar den känslan. Man lämnar alla tankar och all hets på svensk mark, tråkigt nog kommer man ju tyvärr alltid hem och så börjar allt om igen. Haha. Well well, förvänta er inte världens bästa bloggdag idag. PUSS

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback