WITH MY LOVE


Nu är min pappa och låtsas mamma hemma igen, bruna och utvilade. Toppen. Om 9 dagar är det min tur. Då bär det av till Polen med hela familjen och min man såklart. Längtar att komma iväg, lägga mig på en solstol och bada och ta det lugnt. När föräldrarna kom hem passade jag på att ta igen lite tid med min kärlek. Så 2 helt underbara dagar har jag spenderat med honom trots båda jobbat. Vart bio för oss i söndags, vi såg filmen du gör mig galen. 4/5 får den. Handlingen och upplägget av filmen var bra men för utdragen. Igår drog jag en snabb shopping efter jobbet, kände att jag behövde fylla på garderoben med lite nya skor. Vart en 10 minutare på solariet och sen bar det hem till min man, mys! Latero.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback