09.11.2013


Lördag idag, så himla skönt med helg. Igår storstädade jag lägenheten och kollade på Gossip Girl i 4 h. Så himla nice när mannen är ute på vift och man är själv hemma. Idag fixade vi lite ärenden idag jag och min man, hälsade på mamma och Matilda och sen även Jimmies föräldrar. Ikväll har jag spenderat 2-3 h i köket har food preppat inför hela veckan i stort sett. Har gjort 2 hela kycklingar i ugn, 2 plåtar ungsbakade morötter, potatisar, 3 olika paprikor, röd lök och rosmarin och feta. Har även gjort pepparkakskvarg, kvarg med räkor, ägg och citron samt bananpannkakor. Recept kommer upp senare. TTYL 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback